Obě Fabie RS2000 v akci

5.6.2019 Šternberk/CZ, Sliven /BG

Minulý víkend měl Rexteam celkem rušno. Plamen Kamburov se rozhodl pro svůj další start při závodě do vrchu ve Slivenu. Zrušený závod slovenského mistrovství na Jahodné u Košic byl nahrzen na jednom z nejslavnějších a nejstarších závodů ve střední Evropě – Ecce Homo ve Šternebrku. Plán byl více než jasný: pokračovat ve skvěle nasazené formě a colkových vítězstvích. A to i přesto, že Věroslav Cvrček ml. má už teď dobře nakročeno k obhajobě absolutního titulu Mistra Slovenska. Na rozdíl od většiny dalších podniků MSR PAV, však Šternberk nabídl jen dvě treninkové jízdy v Sobotu a dvě měřené jízdy v neděli. Navzdory prvním vynikajícím časů, dopadly pro Věroslava špatně. Z bojů jej vyřadila jezdecká chyba.

Věroslav Cvrček ml: “Ecce Homo původně nebylo v našem kalendáři, proto jsme Fabiia RS2000 evo2 přislíbili k pronájmu do Bulharska, kam poskytujeme naše auto celou sezonu. Po zrušení Jahodné se do kalendáře zařadil Šternberk. My jsme připravili Fabii RS2000 evo1 se kterou jsem jezdil v sezonách 2016 a 2017. Auto jsme vyladili podle našich poznatků z minulé sezony. Auta jsou prakticky stejná. Motor, transmise, karoserie, podvozek naprosto jsou stejné. Rozdílná je jen hmotnost, toto auto je těžší, a vnější vzhled. Byl bych spokojený s body za 2-3. místo. Od prvního tréninku se mi jelo ale moc přijemně, auto fungovalo fantasticky a časy byly skvělé. Náskok na konkurenci byl velký. Věděl jsem, že asi přidají, ale i já jsem měl velké rezervy. Všechny naděje ale skončily v druhé zatáčce, kdy jsem trefil obrubník a ulomil disk předního kola. S autem bylo možné jet dále, vůbec tam nebylo kolo, auto se smýkalo po rameni. Proto mě mrzí, že jsem asi po dvou kilometrech dostal červenou vlajku a musel zastavit. Narozdíl od ostatních mi z auta netekly žádné kapaliny a myslím, že jsem měl dostat šanci jet. Třeba bych nakonec vybojoval pár bodů, ale hlavně tomuto sportu chybí podobné příběhy a akce. S trochou nadsázky některým jezdcům přistane moucha na okně a chtěli by opakovanou jízdu a pak se diví, že jsou tam do 19h do večera. Auto bylo jinak v pořádku, mechanici mi na trať přivezli jiné kolo a normálně jsem odjel do depa. Je mi líto, že jsem svojí chybou nedokázal vybojovat vítězství hlavně kvůli L Racingu a mechanikům Rexteamu, kteří odvedli náročnou a perfektní práci při přípravě obou Fabií. Pozitivní je naše rychlost, že i s těžším autem můžeme bojovat o vítězství. A druhá Fabia vyhrála druhý závod Bulharského mistrovství v řadě.”

Ján Lipták jako manažer týmu, který tentokrát na kopci nestartoval, dodáva: „Neexistuje dôvod hnevať sa na Věroslava, keď takýto pretekár dáva do svojho remesla absolútne všetko. A vtedy sa stávajú aj chyby, je to normálna súčasť motoristického športu. Jediná dôležitá vec, na ktorej záleží, je, že sa všetci jazdci vrátili domov bezpečne v jednom kuse…“

Plamen Kamburov, vítěz závodu do vrchu ve Slivenu: „Tento víkend jsem zažil neuvěřitelný závod. Jízda s Fabií RS2000 na suchu je fantastický zážitek. Povedlo se nám opět zvítězit. I přes Věroslavův start na závodě v České republice, mi kontroloval data z telemetrie a poradil mi, kde lze získat nějaké desetinky.“

 

 

Author

webadmin

Published

28.5.2019

Categories

Tags

No tags

Comments

0

About Rexteam

Rexteam has been involved in motorsport for more than three decades. Since 2006, it offers clients complex services related to renting, building and servicing race cars. The team uses the experience and active participation in car races of Věroslav Cvrček Sr. and Věroslav Cvrček Jr. in its work.

Contact

Rexteam s.r.o.

Besedice 8 
468 22 Železný Brod 
Czech Republic

Tel.: +420 605 214 323 
E-mail: cvrcek@rexteam.cz

Facebook
Instagram
Twitter
YouTube

Map