Škoda Octavia WRC 04

Největší úspěchy

vítězství
Horácká rally 2005, Valašská Rally 2006, Rally Pelhřimov 2006, Rally Prachatice 2006, Labská rally 2006, Rally Hustopeče 2007, Rally Vyškov 2007, Rally Košice 2007

druhá místa
ADAC 3-Städte Rally 1999 (D), Rally Příbram 2005, Rally de Wallonie 2006 (B), Rallysprint Kopná 2006, Setkání mistrů 2006, Valašská rally 2007, Rally Rožňava 2008 (SK), Rally Santa Domenica 2013 (HR)

třetí místa
Rally Bohemia 2005, Pražský rallysprint 2005, Rally Rožňava 2007 (SK), Rally Vysočina 2009

Starty v mistrovství světa

1999
67th Rallye Monte Carlo, 33rd TAP Rallye de portugal, 46th Acropolis Rally, 41st Rallye San Remo – Rally d’Italia, Network Q Rally of Great Britain

Jezdci

Armin Schwarz, Jiří Volf, Emil Triner, Viktor Szabó, Xavier Bouche, Leoš Flídr, Jani Paasonen, Jean-Pierre van de Wauwer, Igor Drotár, Jan Štěpánek, David Komárek, Václav Donát, Věroslav Cvrček ml., Jan Sýkora, Silvestr Mikulaštík, Michal Kovalčík, Ivan Čibej

Karoserie

číslo karoserie: 04
vyrobeno: pro sezonu 1999 ve Škoda Motorsport
premiéra: Rally Monte Carlo 1999
minimální hmotnost (limit FIA): 1230 kg

WRC04_04
WRC04_02

Motor

typ: řadový přeplňovaný čtyřválec s rozvodem 2x OHC uložen vpředu napříč
turbo: Garrett TR30R s mezichladičem stlačeného vzduchu
objem válců: 1999 ccm
vrtání / zdvih: 82,5 / 93,5 mm
kompresní poměr: 8,7:1
maximální výkon: 221 kW / 300 k při 6250 ot./min.
maximální točivý moment: 638,4 Nm při 3500 ot./min

Transmise

převodovka šestistupňová sekvenční  Prodrive
spojka suchá pětilamelová carbonová o průměru 200mm
přední diferenciál elektronicky řízený
mezinápravový diferenciál elektronicky řízený
zadní diferenciál mechanický lamelový se zvýšenou svorností

Podvozek

zavěšení: speciální vyztužené nápravy McPherson, spodní příčná trojúhelníková ramena a hlavy kol Prodrive
stabilizátory: příčné zkrutné
tlumiče: plynokapalinové Reiger Racing s aktivním Rebound controlem a vinutými pružinami H-R
kola: Speedline 8Jx18″ (asfalt),  7Jx15 (šotolina), 5Jx16 (sníh a led)

Brzdy

přední (asfalt): kapalinou chlazené osmipístkové třmeny AP Racing, vzduchem chlazené kotouče o průměru 378 mm
zadní (asfalt): čtyřpístkové třmeny Alcon, vzduchem chlazené kotouče o průměru 366 mm
přední (šotolina): čtyřpístkové třmeny AP Racing, vzduchem chlazené kotouče o průměru 304 mm
zadní (šotolina): čtyřpístkové třmeny Alcon, vzduchem chlazené kotouče o průměru 304 mm

Elektronika

typ: elektronické bezdotykové zapalování a vícebodové vstřikování paliva
výrobce: EFI/BOSCH (motor), Prodrive/GEMS (diferenciály)

O Rexteamu

Rexteam se pohybuje v motoristickém sportu více jak tři desetiletí. Od roku 2006 zákazníkům nabízí rozsáhlé služby v oblastech pronájmu, stavby a servisu závodních vozidel. Tým při své práci využívá zkušeností z aktivní účasti na automobilových závodech otce a syna Věroslava Cvrčka st a ml.

Kontakt

Rexteam s.r.o.

Besedice 8
468 22 Železný Brod

Telefon: +420 605 214 323
E-mail: cvrcek@rexteam.cz

Facebook
Instagram
Twitter
YouTube

Mapa